dimarts, 17 de juliol del 2012

Exposició de fotografies 2012. "25 imatges de Camporrells (1906-2010)"



Totxetaires, amics i amigues,

El proper dissabte 28 de juliol a les set de la tardi inaugurarem la tercera exposició fotogràfica organitzada per l'Associació "Totxets de Camporrells", amb el suport del Grup de Llengua de Ponent. Com cada any, es farà a la Casa social del lloc al carrer de la Segla.

Aquest any es titula "25 imatges de Camporrells" (1906-2010) i s'ha fet gràcies a les aportacions de fotografies de gent de Camporrells al BIC (Banc d'imatges de Camporrells) i amb la dotació de les quotes dels socis. No cal dir que també ens ha afectat la crisi. Aquells dies es podrà renovar la quota de soci 2012.

L'Associació també ha adquirit unes guies metàl•liques per a exposicions que aniran molt bé i facilitaran l'organització d'altres més endavant, ja que quedaran instal•lades a la sala.

Esperem comptar amb la teua presència i que t'agrade.

Cordialment,


Associació "Totxets de Camporrells"



2 comentaris:

Unknown ha dit...

Tinc entès, que voleu fer una exposició de fotos tant de Camporrells com del Pantano de Canelles. jo sóc fill de Castillo tot, fa anys que Vic a Barcelona. Tant al Pantano de Santa Ana com el de Canelles i vaig treballar de aprenent de mecànic de camions E.N.H.E.R al de Canelles i vaig treballar uns 6 mesos venia del de Santa Ana van tancar el taller i em va destinar a Canelles si us pot interessar tinc dos fotos inedites de la presa de Canelles quant se estave construin l,any 1956 per Wassap O altre les puc enviar.

Unknown ha dit...

Sóc fill de Castillonroy